021-88507190

راهنمای خرید کفش در تور استانبول

گردشگری م.مقیمی 18 دی ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
استانبول پر از فروشگاه های برندهای کفش مشهور بین المللی است و تا دلتان بخواهد در آن فروشگاه های نایک و آدیداس و پوما وجود دارد. اما گذشته از آن ها، یک عالمه فروشگاه برندهای کفش ترکیه ای نیز در استانبول وجود دارد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    راهنمای خرید کفش در استانبول

    استانبول پر از فروشگاه های برندهای کفش مشهور بین المللی است و تا دلتان بخواهد در آن فروشگاه های نایک و آدیداس و پوما وجود دارد. اما گذشته از آن ها، یک عالمه فروشگاه برندهای کفش ترکیه ای نیز در استانبول وجود دارد که هم کیفیت کفش هایشان خوب است و هم قیمت های خوبی دارند. حالا که می خواهید به ترکیه سفر کنید و کفشتان را از استانبول بخرید، به شما توصیه می کنیم که سری هم به فروشگاه این برندهای ترکیه ای بزنید و بعد تصمیمتان را برای خرید کفش نهایی کنید. خوبی خرید کفش از برندهای ترکیه ای این است که آن ها را در پای کمتر کسی می بینید و با این حساب، می توانید با خرید یک جفت کفش ترکیه ای، استایل خاصی داشته باشید. امروز می خواهیم به شما بهترین کفش فروشی های استانبول را معرفی کنیم تا اگر گذرتان به استانبول افتاد، بدانید که برای خرید کفش به کدام فروشگاه در ترکیه بروید و کجا کفش مورد علاقه تان را پیدا کنید. با ما همراه باشید!

    واکو

    واکو برند اول و مطرح ترکیه ای است که به عنوان یک برند لوکس شناخته می شود و در کلکسیونش طراحی های طراحان بین المللی دیده می شود. اما نکته ای که در مورد برند واکو وجود دارد، این است که 70 درصد محصولاتش در همین کشور ترکیه دیزاین و تولید شده اند. در بین محصولات واکو، کفش نیز به چشم می خورد و همه نوع کفشی از اسنیکر گرفته تا کفش های مسطح و حتی کفش های پاشنه بلند در کلکسیون آن وجود دارد. جالب است که بدانید واکو شعب متعددی در استانبول دارد و حتی یک وب سایت فروش آنلاین هم دارد. توصیه ما به شما این است که اول به وب سایت واکو سر بزنید و مدل های کفش آن را ببینید تا مطمئن شوید که کفش های برند واکو با سلیقه تان جور در می آید و بعد اقدام به رفتن به یکی از شعب برند واکو در تور استانبول کنید. لازم به ذکر است که یکی از شعب واکو در منطقه نیشان تاشی واقع شده است و شما می توانید آن را در خیابان عبدی ایپکجی پیدا کنید.

    واکو

    هاتیچ

    هاتیچ یک برند ترکیه ای است که کفش هایی با کیفیت خوب و قیمت مناسب دارد. همیشه در فروشگاه های هاتیچ، یک عالمه کفش وجود دارد که در مدل های متنوع هستند. در کلکسیون هاتیچ، هم کفش های رسمی و هم کفش های اسپرت به چشم می خورد و به همین دلیل هم هست که معمولا کفش هایش با هر سلیقه ای جور در می آیند. با این حساب به شما توصیه می کنیم که چه به دنبال صندل های بامزه هستند و چه دنبال کفش های پاشنه بلند کلاسیک هستید و حتی اگر به دنبال خرید کفش های اسپرت یا مسطح هستید، به فروشگاه های هاتیچ استانبول سر بزنید و به هیچ عنوان از کنار این برند کفش ترکیه ای ساده نگذرید. لازم به ذکر است که یکی از شعبه های هاتیچ استانبول در منطقه نیشان تاشی و در خیابان تشویکیه واقع شده است و دسترسی به آن نیز در استانبول کار راحتی است.

    هاتیچ

    اینجی

    در سال 1917 اینجی کارش را با افتتاح یک کفش فروشی کوچک آغاز کرد و کم کم رشد کرد تا به جایی رسید که امروزه 70 شعبه در سراسر ترکیه دارد. این برند کش های چرم بسیار با کیفیتی دارد و خوشبختانه باید بگوییم که قیمت کفش هایش نیز مناسب هستند. با این حساب به شما توصیه می کنیم که اگر اهل پوشیدن کفش های چرم هستید، حتما به فروشگاه های این برند کفش در استانبول مراجعه کنید و یک جفت کفش چرم با کیفیت از این برند نام آشنا بخرید.

    اینجی

    دریمود

    دریمود یکی از بهترین کفش فروشی های استانبول است. قیمت کفش های دریمود متوسط هستند و در کلکسیون آن، کفش های پاشنه بلند بسیار شیکی به چشم می خورد. از طرفی امکان خرید کالج های زیبا و بوت های جذاب نیز از کفش فروشی دریمود وجود دارد و به همین خاطر هم هست که می گوییم بازدید از فروشگاه دریمود برای هر کسی با هر سلیقه ای جالب است. 

    دریمود

    بیمن

    بیمن یک کفش فروشی جذاب در استانبول است که در آن کفش های متنوعی از دیزاینرهای مختلف بین المللی به چشم می خورد که البته قیمت هایشان چندان پایین نیست. اگر به دنبال خرید کفش ارزان در استانبول هستید، به شما توصیه می کنیم که از کلکسیون خود بیمن دیدن کنید. چراکه کفش های کلکسیون خود فروشگاه بیمن، قیمت های معقول تری دارند و خرید آن ها برای قشر متوسط جامعه راحت تر است. این نکته را به خاطر داشته باشید که در این فروشگاه می توانید بوت های چرمی زیبا و همین طور کالج ها و کفش های مسطح خوبی را تهیه کنید و با این حساب، واقعا حیف است که فرصت بازدید از فروشگاه بزرگ بیمن را در تور استانبول از دست بدهید. لازم به ذکر است که فروشگاه بیمن در مرکز خرید زولو در منطقه بشیکتاش استانبول واقع شده است.

    بیمن

    یارگیجی

    یارگیجی یک فروشگاه لباس زنانه ترکیه ای است که حتی در پاریس هم شعبه دارد. البته این برند مختص کفش نیست و انواع و اقسام پیراهن ها و لباس های دیگر نیز در آن به فروش می رسد. اما به هر حال این فروشگاه در استانبول، کفش های خوبی هم دارد و انواع و اقسام صندل های راحت، کفش های مسطح و همین طور اسنیکرهای بامزه و گلدار در آن به فروش می رسد. با این حساب، به شما توصیه می کنیم که اگر اهل پوشیدن کفش های فانتزی و بامزه هستید، حتما از فروشگاه یارگیجی در تور استانبول دیدن کنید.برای رزرو تور استانبول نوروز 1403  و همچنین رزرو بلیط پرواز استانبول می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    یارگیجی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW