021-88507190

زندگی در کانادا به عنوان یک دانشجوی بین الملل

راهنمای سفر ش.مافی 29 مهر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
کانادا به عنوان یک کشور زیبا و دارای تنوع فرهنگی می باشد.تقریباً یک پنجم دانشجویان کانادا از کشورهای دیگر هستند، بنابراین برخی از اصول اولیه زندگی در کانادا که ممکن است برای دانشجویان بین المللی مهم و لازم باشد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    نکات مهم برای زندگی دانشجویی در کانادا

    کانادا به عنوان یک کشور زیبا و دارای تنوع فرهنگی است. مردم نسبت به مهاجران رفتار های دوستانه و خوبی دارند. تقریباً یک پنجم دانشجویان کانادا از کشورهای دیگر هستند، بنابراین در اینجا برخی از اصول اولیه زندگی در کانادا که ممکن است برای دانشجویان بین المللی مهم و لازم باشد را بررسی می کنیم.

    فارغ التحصیلی در کانادا

    در کالج یا دانشگاه برنامه به چه صورت می باشد

    آموزش عالی در کانادا شامل کالج و دانشگاه می شود. هر کدام فرصت های منحصر به فردی برای یادگیری و رشد را ارائه می دهند. در دانشکده یا مدرسه فنی و حرفه ای روزهای شما با روشی بسیار کاربردی پر از یادگیری با محوریت شغلی خواهد بود. علاوه بر شرکت در کلاس ها، اگر می خواهید یک متخصص بهداشت باشید، می توانید از فیلمبرداری و ویرایش فیلم های شخصی خود در پخش یا کار با بیماران استفاده کنید. اگر چوب کاری انتخاب شغلی شما باشد ممکن است روز را صرف طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه کنید. به طور خلاصه، شما فرصت های زیادی برای تمرین مهارت های خود در محیط های کاری واقعی دریافت خواهید کرد.
    در دانشگاه روزهای شما شامل سخنرانی و آزمایشگاه، آموزش یا کارگاه آموزشی خواهد بود. این تنوع چیزی است که زندگی دانشگاهی در آن وجود دارد و به شما ترکیبی از یادگیری و انجام این کار کمک می کند تا شما را برای آینده شغلی خود آماده کند. اساتید و مدرسان شما ساعت اداری را برای دانشجویان تعیین می کنند، بنابراین می توانید با آنها ملاقات کنید تا در مورد تکالیف یا سوالات صحبت کنید. همچنین در هر کلاس حداقل یک دستیار آموزشی یا آزمایشگاهی وجود دارد، معمولاً یک دانشجوی فارغ التحصیل رشته شما که می تواند پشتیبانی بهتری از یادگیری را برای دانشجویان فراهم کند.

    به عنوان یک فارغ التحصیل یا دکتری چه انتظاری دارید

    به عنوان دانشجوی فارغ التحصیل برنامه کارشناسی ارشد یا دکترا در کانادا، شما در کلاس ها شرکت خواهید کرد و بیشتر وقت خود را صرف انجام تحقیقات اصلی یا کارهای میدانی برای پروژه تحقیقاتی نهایی یا پایان نامه خود می کنید. شما تحت هدایت متخصصان اساتید، محققان و مدرسان مشهور کانادا پیشرفت خواهید کرد. همچنین ممکن است در دانشگاه به عنوان دستیار تدریس، تحقیق یا آزمایشگاه فعالیت کنید.
    در هر سطح از آموزش عالی در کانادا، زندگی دانشجویی بخش عظیمی از تجربه شما است. کالج و دانشگاه شما را با دوستان و همکارانی که در طول زندگی حرفه ای شما با مخاطبین ارزشمند باقی خواهند ماند متصل می کند. شما به احتمال زیاد از یک زندگی اجتماعی سرگرم کننده و فعال لذت خواهید برد. خواه با دوستان خود برای قهوه ملاقات کنید یا کلوپ ها بروید، شهر خود را در خارج از ساعات مدرسه تجربه کنید یا هنگام تعطیلات تحصیل با دوستان خود به شهر های دیگر کانادا سفر کنید.

    دانشجویان در داشنگاه های کانادا

    فرهنگ در کانادا چگونه است

    فرهنگ کانادایی تحت تأثیر سنت های انگلیس و فرانسه است، به این معنی است که این کشور بسیاری از فرهنگ های مختلف را در خود جای داده است. کانادایی ها طرفداران بزرگی از ورزش حرفه ای هستند که محبوب ترین آنها لیگ ملی هاکی است. بیشتر شهرهای کانادا میزبان رویدادهای ورزشی بی نظیر، نمایش های تئاتر و اجرای موسیقی هستند. و بسیاری از هنرمندان نوظهور اغلب در سالن دانشگاه دانشگاه بازی می کنند.

    چگونگی رفتار مردم کانادا 

    کانادایی ها مردمی مؤدب و جامعه محور هستند که بیگانگان را ترغیب به حفظ و به اشتراک گذاشتن اقدامات فرهنگی خود می کنند. رفتار آنها شبیه به مواردی است که در آمریکا و انگلیس یافت می شود و کانادا نیز به عنوان یکی از امن ترین کشورهای روی زمین از شهرت زیادی برخوردار است. نگرش آسان کشور باعث می شود که برای دانشجویان بین المللی به یک مکان خارق العاده تبدیل شود.

    غذا و آشپزی برای دانشجویان بین المللی در کانادا 

    غذاهای کانادایی فراتر از کلیشه های شربت افرا و کلیشه های پوستی است و به لطف اجداد فرانسوی و انگلیس، این کشور مجموعه متنوعی از غذاهای مختلف را برای هر سلیقه ارائه می دهد. چه از نمونه های سنتی فرانسوی ارائه شده در کبک و چه از گوشت دودی، شیرینی فروشی که مدیون وجود به جمعیت یهودیان این کشور هستند، احتمالاً اکثر دانشجویان بین المللی در کانادا برای خود چیزی پیدا می کنند.

    تحصیل و زندگی در کانادا

    اسکان دانشجویان در کانادا به چه صورت می باشد

    بیشتر دانشگاه ها، مسکن در محوطه دانشگاه ارائه می دهند، در حالی که دانشجویان سال اول اغلب برای اتاق ها اولویت دارند. این خانه های سبک خوابگاه است که ممکن است با امکانات مشترک مانند آشپزخانه یا حمام همراه باشد. دانشجویانی که از ایده زندگی در یک منطقه مختلط ناراحت هستند، باید قبل از رزرو اتاق، دانشگاه را از شرایط مورد نیاز خود آگاه کنند. مسکن خارج از محوطه دانشگاه نیز به صورت خانواده و یا اجاره خصوصی در دسترس است.

    هزینه تحصیل و زندگی برای دانشجویان بین المللی

    دانش آموزان به طور معمول برای تحصیل در کانادا بین 15000 تا 30،000 دلار آمریکا در سال نیاز دارند، رقمی که شامل شهریه، اقامت و سایر هزینه های زندگی است. شما 15 دلار Cdn برای یک وعده غذایی معمولی در رستوران، 6 دلار Cdn برای یک بطری نوشیدنی و 2 دلار Cdn برای شیر یا نان پرداخت خواهید کرد. گذرنامه حمل و نقل ماهانه تقریباً 90 دلار Cdn است و میانگین هزینه خدمات عمومی پایه 150 دلار Cdn در هر ماه است. هزینه آپارتمان ها بین مناطق مختلف متفاوت است و هزینه آن بین 400 تا 1500 دلار به صورت ماهانه می باشد.

    کار و تحصیل در کانادا

    برای کار و تحصیل در کانادا باید قوانین مجوز تحصیل خود را رعایت کنید. دانشجویان بین المللی مجاز به کار در دانشگاه با مجوز تحصیلی معتبر هستند، اما باید اطمینان حاصل کنید که این شرکت به طور قانونی وابسته به دانشگاه است. کار در خارج از دانشگاه نیز حداکثر 20 ساعت در هفته مجاز است، اما فقط در صورت داشتن اجازه کار یا مجوز تحصیل که صلاحیت شما را بیان می کند.

    فارغ التحصیل شدن در دانشگاه های کانادا

    مزایای تبدیل شدن به یک دانشجوی بین المللی کانادا

    تحصیل در کانادا دارای چندین مزیت است، از برنامه های بیشماری در دانشگاه برای ادغام دانشجویان، گرفته تا برنامه های مهاجرتی که به منظور تسهیل برنامه های اقامت دائم طراحی شده اند، نمی توان شهرت کانادا را برای تعالی تحصیلی انکار کرد!
    با افزایش تعداد دانش آموزان بین المللی در کانادا، دولت ها و مدارس برای ارتقاء تجربه دانشجویی برنامه های مختلفی را در دستور کار خود قرار می دهند، بنابراین دانشجویان بین المللی علاقه مند پس از برنامه های خود کار و زندگی در این کشور را آسان تر می کنند. اکثر دانشگاه ها و دانشکده ها مجموعه ای از برنامه ها را برای ادغام دانشجویان بین المللی در جوامع مختلف دانشگاه مانند کمک انگلیسی به عنوان برنامه های زبان دوم ارائه می دهند. بسیاری از مدارس همچنین به دانشجویان بین المللی کمک می کنند که دانشگاهیان با کالیبرا را نشان می دهند.
    جدا از برنامه هایی که برای کمک به دانش آموزان در مدرسه طراحی شده است، دولت کانادا چه در سطح استان و چه در فدرال، مجموعه ای از برنامه های مهاجرتی را برای کمک به دانشجویان بین المللی برای انتقال به اقامت دائم پس از فارغ التحصیلی ارائه می دهد.

    آیا به تحصیل در کانادا علاقه مند هستید؟

    اگر برای مهاجرب به کانادا و اخذ ویزا کانادا آماده هستید، امروز با مشاوران ما در مهرپرواز تماس بگیرید. همه پرونده های ما توسط متخصصین مجرب و باتجربه مهاجرت وابسته به دولت کانادا انجام می شود. این متخصصان متشکل از وکلا، مشاورانی هستند که برای یک شرکت مهاجرت کار می کنند و از بالاترین استانداردهای خدمات مشتری پشتیبانی می کنند.

    تحصیل در کانادا

    مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات مسافرتی، اخذ ویزا، ویزا شنگن، ویزا کانادا و... در خدمت شما همراهان گرامی می باشد. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW