021-88507190

هالووین دبی در سال 2019

رویدادها و فستیوال ها ش.مافی 28 مهر ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    برگزاری جشن شگفت انگیز هالووین در دبی 

    دبی به عنوان یکی از بهترین شهر های جهان امسال هم میزبان یکی از بزرگ ترین و هیجان انگیز ترین جشن ها می باشد. اگر دنبال یک هیجان واقعی هستین، چمدان خود را برای سفر به دبی آماده کنید و یک هالووین بی نظیر را تجربه نمایید.
    اکنون در ماه اکتبر هستیم و این بدان معنی است که هالووین دقیقاً درهمین نزدیکی است. 31 اکتبردر یکی از پنجشنبه های دیدنی امسال می افتد و کافه ها، رستوران ها و مشاغل سراسر دبی جشن هالووین را به شکلی بزرگ جشن می گیرند، بنابراین بهترین لباس های خود را بیرون بیاورید، صورت های خود را نقاشی کنید و برای برخی از کارهای شیطانی در شهر آماده شوید. برنامه هالووین دبی را در سال 2019 بررسی می کنیم.

    کدو تنبل مخصوص هالووین

    برگزاری جشن باشکوه هالووین در یکی از زیباترین پارک های دبی

    پنج شنبه، 31 اکتبر رسماً هالووین آغاز می شود این جشنواره دو روزه در پارک، آمفی تئاتر شهر رسانه دبی برگزار می شود، انتظار می رود افراد زیادی از سراسر جهان از این جشن بزرگ دیدن نمایند. در این جشن که در پنجشنبه برگزار می شود، دی جی Fatboy Slim با حمایت از Chris Wright و دی جی دونده برنده جایزه Hollaphonic به صحنه می رود. در روز جمعه ریچارد کرافت از ورو، خوانندگان سرخپوش ‘ساده لوح’ The Kooks برنامه اجرا می کنند و قرار است یک شب بزرگ و هیجان انگیز را در دبی رقم بزنند.

    آبی مارلین ایبیزا امارات متحده عربی

    برگزاری جشن در Beach Burning Beach، این رویداد یک بار دیگر درست قبل از هالووین باز می گردد. این رویداد شبانه همراه با موسیقی یک جشن هیجان انگیز را برایتان رقم می زند. جوزف کاپریاتی عنوان کرده، در کنار استعدادهای محلی ستاره ای از جمله فردریک استون و میشکا در این جشن حضور دارند.

    جشن هالووین در پالم آتلانتیس

    یک جشن بی نظیر در پالم آتلانتیس برگزار می شود. این جشن با مجموعه از بهترین دی جی ها در سواحل خلیج فارس برگزار می شود. در اینجا به بهترین لباس و گریم جوایز ارزشمندی داده می شود.

    برگزاری جشن هاللوین در دبی

    رویا دبی

    برای کسانی که به دنبال گرفتن هالووین درجه یک هستند، لطفاً در تاریخ 31 اکتبر از Rüya Dubai بازدید کنند، اگر دوست دارد یک شب خاص را تجربه کنند و نوشیدنی های مخصوص با مرکبات، کدو تنبل و قهوه مزه دار یا یک دسر مخصوص طراحی شده، "کدو تنبل تاتلیس"، همراه با کنجد نمکی پرلین و بستنی تاینی را میل کنید، می توانید به این مکان مراجعه نمایید. این مکان هم جوایزی برای مراجعه کنند در نظر گرفته است که به بهترین گریم و لباس، یک شام دو نفره هدیه می دهد. این جشن در مارینا دبی برگزار می شود.

    هتل و مرکز همایش Le Meridien

    این هتل با جشن های هالووین خود تمام تردید ها را از بین می برد و اتفاق های هیجان انگیزی در اینجا می افتد؛ یک مهمانی هالووین Stalking Dead از 8 عصر پنجشنبه 31 به وقت Warehouse  تا بعد از ظهر روز بعد ادامه دارد. این یک تجربه متفاوت و شگفت انگیز می باشد.

    Fogueira

    جشن فانتزی هالووین را دوست دارید در تراس در یکی از بلند ترین برج های دبی برگزار کنید؟ رستوران برزیلی Fogueira مطمئناً با نمایی حیرت انگیز این شهر می تواند خاطره انگیز باشد. آنها از شما دعوت می کنند روز خود را با برش های نامحدود گوشت امتحان کنید در حالی که از تفریحات لاتین لذت می برید. این رستوران برای این مناسبت لباس خاصی در نظر گرفته شده است، در اینجا می توانید برخی از شگفتی های هالووین را تجربه کنید.
    با مهرپرواز سفری خاطره انگیز را برای خود و دوستانتان رقم بزنید. مهرپرواز با ارائه بهترین تورها در شیک ترین و لوکس ترین هتل های دبی میزبان شما عزیران می باشد.

    جشن مخصوص هالووین و گریم و لباس های خاص

    تجربه همه جانبه هالووین در QE2

    به راحتی نمی ترسید؟ این همان چیزی است که شما فکر می کنید مکان های خالی از سکنه QE2 قرار است محدودیت های شما را به طور جدی آزمایش کند. توسط Project Rising Star برای شما به ارمغان آورد، سه سطح از تجربه های وحشتناک در کشتی نمادین وجود خواهد داشت، که شامل داستان های قدیمی از صدها سال پیش است که در آنجا اتفاق افتاده است. تجربه شبح وار "سطح 1" بعد از ظهرها اتفاق می افتد، فقط برای ترساندن افراد ساده و مناسب برای خانواده ها. در مرحله بعد از تاریکی، گفته می شود که سطح 2 برای کسانی است که فکر نمی کنند کمی بخوابند و عمق سطح 3 را وارد می کنند اگر مشکل قلبی دارید باید از این سطح چشم پوشی کنید. این تجربه از پنجشنبه 17 اکتبر تا شنبه در حال اجرا است و هم اکنون بلیط ها از لیست پلاتین موجود است.

    TEPfactor

    TEPfactor مشکل اصلی پیچ و خم است، جایی که با تیم خود در یک غار زندانی خواهید شد و فقط ذهن شما این کلید را در اختیار دارد تا بتوانید سرنخ ها و معماهای مختلف را حل کنید. در تاریخ 31 اکتبر، این چالش ها تبدیل به یکی از ترسناک ترین چالش ها و معما ها می شوند، بنابراین مطمئن شوید که از پس این چالش های ترسناک بر می آیید. اگر به این مناسبت لباس بپوشید، 50 درصد تخفیف دریافت می کنید.

    موزه توهمات

    موزه Illusions دبی یک جاذبه خانوادگی بسیار جذاب در این شهر است که اتاق های توهم و برخی از عکس های خراشیده و لرزان را ایجاد می کنند. آنها از 31 اکتبر تا 2 نوامبر "تاریک می شوند" و با چالش های جذابی برای شما آماده شده اند. آنها در طی سه روز بلیط های موزه شامل 50 درصد تخفیف می شود.
    سفر به امارات این کشور زیبا و دیدنی را با تورهای دبی مهرپرواز تجربه کنید. مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات توریستی و گردشگری در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.

    لباس و گریم مخصوص هالووین

    بیمارستان جهنم در Hideout

    روز پنجشنبه 31 اکتبر Hideout به یک بیمارستان جهنمی تبدیل می شوند. حتما فرم بستری بیمار خود را امضا کنید و مراقب دکتر سادیست باشید زیرا او برای قربانی بعدی خود آماده شکار است. جایزه بزرگی برای بهترین لباس وجود دارد.

    خوشمزه های هالووین در دبی

    هالووین دارای آداب و رسوم خاص خود است. در این مراسم خوراکی های خاصی نیز خورده می شود. اکثر فروشگاه ها در سراسر شهر می توانید انواع شیرینی، کیک، دسر، شکلات، کدو تنبل های تئزین شده و ... را بیابید و یک هالووین بی نظیر و هیجان انگیز را برای خودرقم بزنید.

    خوراکی های مخصوص هالووین 2019

    با مهرپرواز یک سفر راحت و دلنشین را تجربه کنید. مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات مسافرتی و گردشگری مثل رزرو بلیط هواپیما دبی، رزرو هتل های لوکس دبی ارائه تورهای ارزان در این کشور در خدمت شما مسافران عزیز می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW