021-88507190

زمان برگزاری جشنواره تابستانی کیش

رویدادها و فستیوال ها ش.مافی 04 خرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
جزیره زیبای کیش یکی از نقاط فوق العاده جذاب در نوار جنوبی کشور است که سالیانه تعداد زیادی گردشگر و مسافر را به خود جذب می کند و هر سال در فصل تابستان برنامه های ویژه ای در قالب جشنواره در کیش برگزار می شود.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    زمان برگزاری جشنواره تابستانی کیش 

    جزیره زیبای کیش یکی از نقاط فوق العاده جذاب در نوار جنوبی کشور است که سالیانه تعداد زیادی گردشگر و مسافر را به خود جذب می کند. هر سال در فصل تابستان برنامه های ویژه ای در قالب جشنواره در کیش برگزار می شود که بسیار زمان مناسبی برای سفر به این جزیره رویایی است؛ چرا که با شرکت در این فستیوال، لذت سفر تان را دو برابر خواهید کرد.

    فصل تابستان بهترین زمان برای سفر کیش خصوصا برای خانواده هایی که دارای فرزند مدرسه ای و دانشجو هستند، می باشد. در این فصل به دلیل زمان خالی بیشتر افرادی که محصل هستند، می توان خاطرات ماندگاری را در کنار عزیزان تجربه کرد. اما شاید بخواهید بدانید که در جشنواره کیش چه می گذرد و چه برنامه هایی برای گردشگران علاقه مند وجود دارد.

    در جشنواره کیش تابستان، موسیقی های زنده پاپ و سنتی، برنامه های طنز شبانه، کارناوال های شاد و مهیج، انواع برنامه های ورزشی، تئاتر، نمایش فیلم، کنسرت ها با حضور هنرمندان معروف و ورزشکاران مطرح کشورمان و اهدای جوایز نفیس برای شرکت کنندگان در مسابقات جذاب آن برگزار می شود. زمان جشنواره کیش هر ساله در آغاز فصل تابستان است. 

    جشنواره تابستانی کیش

    هنرمندان عرصه سینما، هنرمندان و مجریان مطرح کشور در حوضه‌های طنز و موسیقی به اجرای برنامه می‌پردازند تا شبی شاد و خاطره انگیز برای تمامی میهمانان تور کیش جشنواره تابستانی کیش فراهم سازند. برگزاری مسابقات در تمام سنین و اهدای جوایز ارزنده به افراد برنده از جذابیت‌های تور کیش است.

    جشنواره آبنبات چوبی برای کودکان و خدمات رایگان هتل برای کودکان زیر 7 سال، جشنواره‌های خرید از مراکز خرید کیش، بهره مندی از جوایز ارزنده مسابقات کیش و استفاده از امکانات درمانی کیش، شرکت در قرعه کشی خودرو و همچنین استفاده از امکانات تفریحی و گردشی از جمله برنامه‌ها در کیش است.

    در جشنواره کیش هر شب یکصد ملیون ریال جوایز و هر هفته یک خودرو به شرکت کنندگان در جشنواره اهدا می‌شود. مسوول برگزاری جشنواره تابستانی کیش هر ساله برنامه‌های شاد و متنوعی برای تمام سنین در نظر می‌گیرد. برگزاری کنسرت گروه‌های موسیقی با خوانندگان مطرح کشور و برگزاری استند آپ های کمدی و دیگر برنامه‌های هنری بخش دیگری از جشنواره تابستانی کیش است.

    جشنواره جذاب کیش در تابستان

    اهداف اصلی جشنواره تابستانی کیش 

    یکی از اهداف اصلی جشنواره تابستانی کیش امسال به گونه ای برنامه ریزی شده است که با افزایش انگیزه ها برای خرید کالای‌های ایرانی و جذب گردشگران سرتاسر دنیا به جزیره زیبای کیش بشود و تمامی گردشگران دنیا با جاذبه های جزیره بی نظیر کیش آشنا بشوند. جشنواره امسال با شعاری زیبا به نام (به وسعت ایران) و مخفف (سه کلمه جزیره، جشنواره، جایزه یعنی سه جیم) برگزار خواهد می شود.

    شهروندان و گردشگران با خرید هر نوع کالا یا خدماتی کد شرکت در قرعه کشی دریافت می کنند و می توانند از جوایز هر روزه که نقدی و غیرنقدی است بهره مند شوند. همچنین هر شب ۱۰۰ نفر کاندید جایزه خودرو می شوند تا در پایان هفته در قرعه کشی یک دستگاه خودرو شرکت داده شوند و ۵۰ نفر هم هر شب به قید قرعه برای شرکت در قرعه کشی یک واحد آپارتمان که در پایان جشنواره تابستانی برگزار می شود انتخاب می شوند.

    علاوه بر این هر شب در جشن تالار شهر کیش ضمن قرعه کشی بین خریداران از بازارها، ۲۰ نفر به قید قرعه جایزه نقدی دریافت می کنند و پنج نفر از این برنده ها علاوه بر جایزه نقدی کارت شرکت در قرعه کشی هتل ویدا و حضور در برنامه تلویزیونی بدست می آورند.

    جشنواره جذاب کیش در تابستان

    در برنامه تلویزیونی این افراد ضمن شرکت در یک مسابقه مهیج تلویزیونی با جوایز متنوع، برای شرکت کنندگان سراسر کشور هم قرعه بر می دارند تا تکلیف جوایز شرکت کنندگان کشوری نیز مشخص شود. علاوه بر قرعه کشی های متنوع هنرمندان بومی کیش در زمینه های خوانندگی و نوازندگی، استندآپ کمدی، شعبده بازی، آکروبات، نمایش طنز و کودک به اجرای برنامه می پردازند بیستمین جشنواره کیش با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، با اجرای برنامه های متنوع در حال برگزاری است و تا  ۳۰ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

    بر خلاف جشنواره تابستانی کیش گذشته که جنگ های کودکان در تالار شهر اجرا می شد اما جزیره زیبا کیش این جنگ ها را بصورت چرخشی با برنامه های ویژه در بازارها و مراکز تجاری کیش اجرا می‌کند و برای نوجوانان نیز برنامه های متفاوت و شادی در نظر گرفته شده است که هر سلیقه با هر سنی را سرگرم خواهد کرد. در این جشنواره رالی خانوادگی هم از سراسر کشور به مقصد جزیره کیش انجام می شود.

    در این برنامه شرکت کنندگان با ثبت تصاویر بصورت عکس و فیلم از مناطق جذاب گردشگری از مبدا تا مقصد کیش، در قرعه کشی جوایز این جشنواره شرکت می کنند و به قید قرعه به بهترین جوایز نقدی و غیرنقدی دست می یابند. یکی از جذابیت های تور کیش جشنواره تابستانی کیش حضور عوامل برنامه پربیننده و معروف دور همی و خندوانه است که حضور مهران مدیری و رامبد جوان حال و هوای خاصی به این جشنواره می دهد و همچنین جوایز بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش 97 فقط مختص گردشگران و یا ساکنان کیش نیست و در تمام شهرها و استان ها، افراد می توانند در قرعه کشی جوایز جشنواره همام کیش شرکت کنند.

    جشنواره های تابستانی کیش مخصوص این فصل از سال نیز طراحی می شوند تا علاقمندان به چنین جشنواره هایی بتوانند از تعطیلات تابستانی خود نیز لذت ببرند و لحظات مفرحی را در کنار خانواده تجربه کنند. اگر تاکنون وقت نکرده اید تا از جزیره زیبای کیش و جشنواره های شاد آن دیدن کنید تنها ۱۳ روز دیگر وقت دارید و می توانید از این تعطیلات خوب نیز بهره ببرید. زمان در کیش معنایی ندارد ، زیرا شما با ورود به این جزیره متوجه گذر آن نخواهید شد و آنقدر سرگرمی در اطراف خود مشاهده می کنید که به ساعت خود نگاهی نخواهید کرد.

    جشنواره تابستانی کیش

    مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات گردشگری و مسافرتی در خدمت شما مسافران گرامی می باشد . بهترین تورهای تابستانی کیش را با ما تجربه کنید .

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW