021-88507190

ایده هایی برای تفریح در ارمنستان به همراه کودکان

گردشگری م.مقیمی 04 اسفند ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
هوای تازه ای که در کوهستان های ارمنستان وجود دارد برای کودکان بسیار مفید است. از طرفی بازدید از آثار تاریخی ارمنستان نیز برای ذهن های کنجکاو کودکان بسیار جذاب و آموزنده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    هوای تازه ای که در کوهستان های ارمنستان وجود دارد برای کودکان بسیار مفید است. از طرفی بازدید از آثار تاریخی ارمنستان نیز برای ذهن های کنجکاو کودکان بسیار جذاب و آموزنده است. همچنین طبیعت شگفت انگیز ارمنستان این فرصت را برای شما فراهم می کند تا همراه با کودکانتان یک سفر ماجراجویانه در طبیعت را تجربه کنید و چشم اندازهای خارق العاده ای را تماشا کنید. به هر حال سفر به ارمنستان برای خانواده ها به همراه کودکان گزینه ایده آلی به نظر می رسد. در ادامه شما را با بهترین تفریحات ارمنستان و بهترین جاذبه های گردشگری ارمنستان که مناسب حال کودکان است آشنا خواهیم کرد.
    دریاچه سوان در تور ارمنستان
    دریاچه سوان بزرگترین دریاچه ارمنستان است که در آن می توانید قایق رانی و یا حتی غواصی کنید. بازدید از دریاچه سوان در طول اقامت در تور ارمنستان نوروز 98 برای کسب آرامش، بازی در دامان طبیعت و گشت و گذار در طبیعت زیبای آن ، هم برای شما و هم برای کودکانتان بسیار تفریح لذت بخشی است که به هیچ عنوان نباید از دستش بدهید.

    دریاچه سوان در تور ارمنستان

    پارک آبی ایروان
    یکی دیگر از جاذبه های گردشگری ارمنستان پارک آبی آکواتک در ایروان است که در واقع بزرگترین پارک آبی ارمنستان به شمار می آید. تعداد زیادی سرسره آبی در پارک آبی ایروان وجود دارد که ساعت ها کودکانتان را سرگرم می کنند و تجربه ای فراموش نشدنی را برایشان رقم می زند. پارک آبی ایروان یک مجموعه مدرن است که در آن امکانات تفریحی متعددی هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان دارد. پارک آبی ایروان یک پارک آبی بدون سقف است و به همین دلیل هر ساله فقط در فصل تابستان از روز 1 ژوئن تا اواسط ماه سپتامبر باز است. علاوه بر سرسره های آن، یک استخر بزرگ نیز در مجموعه وجود دارد که در آن می توانید شنا کنید. پارک آبی ایروان کافه ها و رستوران های متعددی نیز دارد که در صورت تمایل می توانید غذای خود را در یکی از آن ها میل کنید. نمایش های موزیکال زیادی نیز هر غروب در این پارک آبی زیبا اجرا می شود که تماشای آن هم لطف خودش را دارد. لازم به ذکر است که یک پارک آبی کوچکتر سرپوشیده نیز در نزدیکی این پارک آبی وجود دارد که در سراسر سال به روی عموم باز است و در فصل های دیگر سال می توانید برای تفریح به آن مراجعه کنید.

    پارک آبی ایروان

    باغ وحش ایروان
    ایروان پایتخت ارمنستان یک باغ وحش نیز دارد که یکی از مهمترین اماکن گردشگری ارمنستان علی الخصوص برای کودکان به شمار می آید. باغ وحش ایروان در سال 1950 تاسیس شده است و امروزه مساحتی بیش از 35 هکتار را به خود اختصاص داده است. این باغ وحش فضای بسیار زیبایی دارد که قدم زدن در آن را برای همه اعضای خانواده لذتبخش می کند. با قدم زد در باغ وحش ایروان می توانید هم حیوانات بامزه را از نزدیک ببینید و هم از فضای سرسبز آن استفاده کنید. حدود 3 هزار حیوان از 200 گونه مختلف در این باغ وحش زیبا زندگی می کنند. 30 حیوان درنده نیز در باغ وحش ایروان زندگی می کنند که شامل ببرها، شیرها، پلنگ ها و خرس ها می شوند. یک آکواریوم نیز برای خزنده های خاصی مثل کروکودیل ها، مارها، لاکپشت ها و ماهی ها در این باغ وحش تعبیه شده است که بازدید از آن هم احتمالا برای کودکانتان جالب خواهد بود. 

    باغ وحش ایروان

    شهربازی پلی سیتی در ایروان
    بزرگترین شهربازی ارمنستان پارک پلی سیتی در ایروان است که در آن امکانات تفریحی متعددی برای کودکان مهیا شده است. برای تفریح در این شهربازی به یک روز کامل از اقامتتان در ایروان نیاز دارید، چراکه اسباب بازی های متعددی در مجموعه است که امتحان کردن همه آن ها کمی زمان بر است. اتاق های بازی خاصی نیز در شهربازی پلی سیتی ایروان وجود دارد که کودکان عاشقشان می شوند. نوجوانان نیز می توانند در کارتینگ مجموعه شهربازی پلی سیتی بازی کنند و با یکدیگر مسابقه ماشین رانی بدهند. بزرگترها هم می توانند مشغول بازی گلف، پینت بال و بولینگ شوند و یا همراه با اعضای خانواده در سینمای 7 بعدی آن یک فیلم مهیج ببینید و تا می توانید تفریح کنید.

    شهربازی پلی سیتی در ایروان

    دریاچه قو
    در نزدیکی میدان آزادی ایروان یک دریاچه مصنوعی به نام دریاچه قو ساخته شده است که برای بازی کودکان فضای ایده آلی دارد.  کودکان می توانند مشغول تماشای پرندگان زیبای آن شوند و یا همراه با کودکان دیگر مشغول بازی و سرگرمی شوند. همچنین این دریاچه فضای مناسبی برای قدم زدن خانوادگی در یک بعد از ظهر دلپذیر نیز دارد. از طرفی یک گالری هنری کودکان نیز در مجموعه دریاچه قو وجود دارد که در آن بیش از 150 هزار عکسی که توسط هنرمندان جوان گرفته شده، گردآوری شده است و بازدید از آن حتما برای شما و خانواده گرامیتان جالب توجه خواهد بود.
    اگر شما هم قصد سفر به ارمنستان را دارید، برای رزرو یک تور ارزان ارمنستان نوروز 98 با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW