021-88507190

48 ساعت بینظیر و عالی در ایروان ارمنستان!

راهنمای سفر آژانس مسافرتی مهرپرواز 17 شهریور ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    راهنمای سفر 2 روزه در ایروان
    پایتخت ارمنستان یعنی ایروان گزینه های زیادی برای تفریح دارد و از آن جایی که شاید بعضی از شما دوستان زمان کافی برای همه تفریحات ارمنستان نداشته باشید، ما برایتان یک راهنمای 48 ساعته آماده کرده ایم تا بتوانید در این دو روز بهترین نقاط شهر را ببینید و خوش بگذرانید.برای گشت گذار در این شهر جذاب میتوانید با آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید و تور ارزان ارمنستان را رزرو کنید و سفر به یادماندنی به ارمنستان داشته باشید.
    روز اول
    صبح: از خوردن یک صبحانه محلی لذت ببرید و به مجموعه کسکید بروید.
    صبحانه همیشه باید مفصل باشد و اگر هم در سفر باشید مفصل تر! چراکه وقتی در سفر هستید، زمان زیادی را در شهر قدم می زنید و در نتیجه به انرژی بیشتری نیاز دارید. رستوران های ایروان بهترین صبحانه ها را برای شما فراهم میکنند. در هر نقطه از شهر محل هایی برای سرو صبحانه وجود دارد. اما اگر دنبال یک صبحانه محلی خوش مزه هستید، حتما به رستوران لواش سر بزنید و صبحانه های سنتی ارمنی از جمله نان لواش مخصوص ارمنستان را تست کنید.
    بعد از خوردن یک صبحانه خوش طعم و مقوی  10 دقیقه ای پیاده روی کنید تا به مجموعه کسکید برسید. مجسمه های هنری و تراس های زیبای آن جذاب و دیدنی هستند. به بالای پله ها بروید تا یک دید کامل از شهر را ببینید. در راه برگشتتان از مرکز هنری کافسجیان که در میان پله ها قرار دارد دیدن کنید و هنر محلی های معاصر را تماشا کنید و لذت ببرید.

     48 ساعت بینظیر و عالی در ایروان ارمنستان!

    ظهر: از یک ناهار خوش طعم لذت ببرید.
    در خیابان تیران شما می توانید فست فود های ارزان قیمت به سبک ارمنی را پیداکنید. پس به یکی از آن ها بروید و از طعم خوش مزه غذاها لذت ببرید.
    بعد از ظهر: از موزه ماتناداران و مجسمه مادر ارمنستان دیدن کنید
    از مجموعه کسکید به سمت موزه ماتناداران بروید. این موزه سرشار از تاریخ، ادبیات و هنر است و شما می توانید متونی از سراسر جهان متعلق به دوران پیش از تاریخ تماشا کنید. اگر دوست دارید که بیشتر درباره تاریخ بدایند، می توانید یک راهنما داشته باشید تا همه چیز را در مورد آثار تاریخی این موزه مفصل برایتان توضیح دهد.
    وقتی از موزه بیرون آمدید، به پارک پیروزی بروید و مجسمه مادر ارمنستان را از نزدیک ببینید. این مجمسه صلح را از طریق قدرت نشان می دهد. این مجسمه به مثال یک محافظ قدرتمند برای شهر ایروان می باشد. اگر هم دوستدار تاریخ ارتشی هستید، می توانید از موزه ارتش ایروان دیدن کنید.

     48 ساعت بینظیر و عالی در ایروان ارمنستان!

    غروب: در محله کنتون گشت و گذار کنید.
    کنتون یک ناحیه از نواحی دوازده گانه ایروان است و در آن مسجد زیبای آبی، میدان جمهوری و پارک های زیبا و جذاب متعددی وجود دارد. مسجد آبی تنها مسجد شیعه در کل کشور است و در قرن 18 ساخته شده است. پس از فروپاشي اتحاد شوروي و استقلال ارمنستان، مسجد با پشتيباني از دولت ايران بازسازي شد.
    بعد از دیدن مسجد آبی به میدان جمهوری بروید و زندگی روزمره محلی ها را تماشا کنید و از دیدن ساختمان های اطراف میدان که ساختشان 50 سال طول کشیده است، لذت ببرید. هر شب ساعت 9 اجرایی جذاب از نمایش موزیکال و رقص آبنما در اطراف میدان به نمایش گذاشته می شود. پس آن را از دست ندهید.

     48 ساعت بینظیر و عالی در ایروان ارمنستان!

    شب: زندگی شبانه محلی های ارمنی را دریابید.
    ایروان تعداد بی شماری بار و کلاب دارد که می توانید اوقاتی عالی را در آن سپری کنید. محلی های ایروان بعد از یک روز سخت کاری به کلاب ها می روند و با دوستانشان خوش می گذرانند. برای گذراندن یک شب عالی با موزیک خوب به بار بارکد بروید و از جو دوستانه آن لذت ببرید و برای رقص به کلاب پاپارازی بروید و از شنیدن آخرین موزیک های رقص ام تی وی لذت ببرید.
    روز دوم
    صبح: دیدن از الفبای ارمنی
    روز دوم خود را کمی زودتر آغاز کنید و به یکی از کافه ها بروید و یک صبحانه خوش طعم را میل کنید.
    بعد از آن یک سفر کوتاه 50 دقیقه ای به خارج از شهر داشته باشید و از آثار سنگی الفبای ارمنی دیدن کنید. این 39 حرف الفبای بزرگ سنگی در سال 2005 به مناسبت 1600 ساله شدن الفبای ارمنی در این محل قرار گرفتند. شما بیشتر از یک ساعت برای دیدن این الفبای بامزه نیاز ندارید.

     48 ساعت بینظیر و عالی در ایروان ارمنستان!

    بعد از ظهر: از موزه ها دیدن کنید.
    وقتی به ایروان بازگشتید، از بعد از ظهر خود استفاده کنید و از مهم ترین و با ارزش ترین موزه های ایروان دیدن کنید. اول از همه از موزه جنوساید ارمنی دیدن کنید. این موزه مربوط به کشتار جمعی ارامنه است که در زمان جنگ جهانی اول و بعد از آن رخ داد. با دیدن این موزه کمی احساساتی می شوید و شما را به زمان های واقعه میبرد، زمانی که نزدیک به 1.5 میلیون نفر کشته شدند!
    برای اینکه حال و هوایتان عوض شود، به سمت میدان جمهوری بروید و از گالری ملی و موزه تاریخ دیدن کنید تا اطلاعاتی درباره کشور ارمنستان و فرهنگش کسب کنید.  این موزه کلکسیون عظیمی از آیتم های برنز پیش از تاریخ دارد که دیدنشان خالی از لطف نیست.
    در پایان از موزه اربونی که در پایین تپه آرین برد واقع شده است، دیدن کنید. شما می توانید در این قسمت از شهر قدم بزنید و همه جای قلعه و موزه اش را کشف کنید. مردم بر این باورند که این منطقه به وسیله آرگیشتی اول شاه اوراتو در 782 سال قبل از میلاد ساخته شده است. در این موزه عناصر شیشه ای، دستبندهای برنزی و دیگر آثار باستانی به نمایش گذاشته می شوند.

     48 ساعت بینظیر و عالی در ایروان ارمنستان!

    غروب: ریلکس کنید و از زمانتان در پارک لذت ببرید.
    ایروان تعداد زیادی پارک دارد که می توانید از سپری کردن زمانتان در آن ها لذت ببرید. مشهورترین پارک برای محلی ها پارک عشاق است. این پارک یکی از قدیمی ترین پارک های شهر است و منظره ای به سبک ژاپنی دارد و آبشارها و دریاچه های آن بسیار دیدنی هستند. می توانید در این پارک یک میان وعده کوچک میل کنید یا یک پیکنیک مفرح را در آن تجربه کنید و از آرامش پارک لذت ببرید.

     48 ساعت بینظیر و عالی در ایروان ارمنستان!

    شب: سفر خود را با یک نوشیدنی خوش طعم پایان دهید
    آخرین شب در ایروان باید کمی به یاد ماندنی باشد. پس به بار ای اسکای بروید و از خوردن نوشیدنی های آن با چشم انداز زیبای شهر لذت ببرید و خاطره سفرتان به ایروان را در ذهنتان برای همیشه ماندگار کنید. 
    مهرپرواز مرجع بلیط ارزان هواپیما خارجی و داخلی.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW